För er som undrar!

Hejsan allesammans! Ville bara visa er kommentaren jag och Phoebe fick av en gullig läsare. För er som liksom inte fatta inlägget Phoebe skrev, haha :)

beundrare! om Home, sweet home!:
ASSÅ gud ni är dom bästa bloggarna bättre in foki o blondinbella och alla dom!! asså gud jag avgudarerni är coolasti världen!! 
jag kommer aldrig sluta läsaerblogg och de kommer upp en kodgrej vad är koden snälla svara! man kan ta bort koden och läsa bloggen endå men jag vill inte bryta mot era regler om de finns några, snälla svara på bloggen i ett inlägg skulle bli skit glad!!
jag skulle bli överlycklig om ni skulle kunna!
Phoebe du är as cool och ina oxxå men har ni djur.nu isf vad heter ni där!? hoppas ni svarar!!

// ert största fan!!
Tänkte svara jag med:
Hej fina läsare! Först vill jag bara skriva taaack så mycket! Sendan skulle det vara kul ifall du skriver ditt riktiga namn nästa gång, det är mycket roligare att veta det på något sett. Och den där koden är superkonstig tycker jag också.. Jag fattar tyvärr inte hur man tar bort den :'( Men det kommer en ny design snart så då försvinner den nog. Och nej, tyvärr har jag inga djur.. Men jag och Phoebe har tänkt ifall vi kanske ska ha ett djur tillsamman :D Och tack för du tycker att jag är as cool haha ;) <33

Puss Inish :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu