Vilken??????


Eller:


Fast jag undrar om jag kommer tröttna på den =/ Men jag älskar Hello kitty! =)


//PHOEBE <333

GOTT NYTT ÅR!

Idag är det nyårsafton, SHÄÄTT vad kul det kommer bli ikväll! ♥♥♥
Hoppas ni får en awsome kväll!
Kommer nog inte hinna blogga mer,eller jo kanske man väntar ju ända tills tolv så jag hinner nog slinka ett litet inlägg.
Kram Ina♥

-.-"

Tyvärr så vann inte Phoebe tävlingen! :(

Lite bilder som jag tycker är fina

Det var lite bilder jag tänkte visa er!
Kram Ina♥

Något som betyder mycket för dig!

Min familj! Jag skulle verkligen inte klara mig utan min familj♥
Jag verkligen älskar den här bilden...
Kram Ina

Bara för att jag har tråkig

TÖNT
du har glasögon ()
du har tandställning ()
du pluggar alltid ordentligt på lektionerna (/)
du gör dina läxor (X)
du har aldrig behövt göra om ett prov (X)
du känner dig ofta ensam (/)
du brukar nästan aldrig vara ute på kvällen ()
du har blivit kallad tönt (X)

RESULTAT: 3,2


FJORTIS
du sminkar dig i minst en kvart på morgonen varje dag ()
du tuperar håret och använder hårspray varje dag ()   
du har mycket "kompisar" som du bara känner på datorn ()
du använder ord som puss, kram, älskar dig m.m irl till vänner (x)
du håller nästan alltid på med din mobil (/)
du använder parfym varje dag ()
du använda ibland då och då klackskor (X)
du har blivit kallad fjortis (/) (Min brorsa gjorde det på skoj,haha :P) 

RESULTAT: 3,0


EMO

du bryr dig inte speciellt mycket om skolan (/)
du har nästan alltid svarta kläder ()
du sminkar dig med kajal/eyeliner ()
du har svart hår och snedlugg ()
du har vans eller converse (x)
du sitter ensam och lyssnar på din mp3/ipod på rasterna ()
du lyssnar på band som tokio hotel, mcr, fall out boy, green day m.f () 
du skär dig ()
du är aldrig ute på kvällarna. du sitter inne och lyssnar på musik ()
du har blivit kallad emo ()

RESULTAT: 1,1



BITCH

du skriker på folk du inte känner ()
du ger ofta folk "bitchblickar" () 
du snackar skit om dina kompisar utan att dem vet det () 
du har någon gång hotat någon (/) På skoj ju,räknas det?
du har någon gång slagit ner någon (/)
du bråkar ofta med folk ()
du är lättirriterad (/)
du är väldigt envis (x)
du är alltid den som "vinner" i bråk (x)
du är ofta i slagsmål ()

RESULTAT: 2,3


RIKEMANSBARN
du shoppar varje dag () 
du äger saker från d&g, gucci & dior () 
du använder inte samma kläder 2 gånger samma vecka (x)
din garderob är alltid proppfull ()
du har mer är 5 par skor (x)
dina föräldrar ger dig ofta pengar utan anledning (/) 
du får ditt barnbidrag (/)
du har eget bankomatkort () 
i ditt hus finns både dator och tv (xx)
du tackar inte ens när du får pengar längre ( )
du har blivit kallad rikemansbarn ()
Resultat: 4,2

Tönt: 3,2
Fjortis: 3,0
Emo: 1,1
Bitch: 2,3
Rikemansbarn: 4,2

Tävling eller frågestund??

Vad skulle ni vilja ha att vi hade på bloggen nästa vecka? Tävling eller frågestund?? Men det får ni bestämma, Kommentera här på http//:Twotogether.webblogg.se !! Kul och se vad ni gillar! men HA DET SÅ JÄTTE BRA!!! Kramar

Please.. Comment more!

SNÄLLA!!! kommentera mer... Det blir så mycket roligare att blogga då, att man loggar in och att man får några kommentarer!!! kom igen! det är så mycket roligare! Kramaaaar <3

Kommer köpa denna:

Imorgon när vi kommer att åka till Solna Centrum tror jag att både jag och Phoebe kommer att köpa den här koftan från ginatricot:
Förlåt för små bilder.
Men det var svårt att få dem större.

Slinkar ett litet inlägg <3

Rubriken lyder!
Vet inte riktigt vad jag ska blogga om igentligen. Mer bara för att ha ett inlägg skrivet :P
Phoebe har ju som sagt redan gjort ett inlägg om dagen. Det var faktids riktigt kul! Jag tror att vi kommer gå på någon slags 5D grej i solna centrum,och sen så kommer Amanda Fondell kl.13.00 (29/12-11) och uppträder så vi tänkte åka dit en stund. Vi kommer att shoppa också,men det har Phoebe redan skrivit om i inlägget nedan.
Aja,förvänta er inte världens bästa bloggning!
Trevlig Onsdagskväll♥
Ps. Tack för alla kommnetarer i inlägget "Kommentera detta".
Kommer ALDRIG sluta älska miranda nallar!♥

Gjorts idag! <3

Haha! idag har jag och Ina haft riktigt kul! vi har shoppat lite och bestämt oss för att göra det imorgon också (29/12-11) Och det ska bli kul! Man måsteju passa på när det är sjukt mycket REA! och japp! vi har självklart hittat ''några saker'' vi vill och ska köpa! (Fast..nej vi hittade typ 1000000 saker vi ville ha) :P Och så vidare! men vi tänker lägga upp bilder imorgon på vad vi shoppat o.s.v ! Hoppas allt e bra med er, Kram!

Make up palette! Just, Just love it!


ÄR MED OCH TÄVLAR! VAR DET NI OCKSÅ! http://lifeinamsterdam.se/2011/december/tavling-vinn-makeup-palette.html

Kommentera detta:

Japp det är jag,ni kanske inte visste att jag var med på ett barnprogram som heter Folkoteket.
Jag var 9 år där och nu är jag 11 som ni kanske redan vet. Men jag har varit mer i flera program sök bara på youtube.
Det sänds fortfarande ibland. Men vet inte tiderna :P

Tillbaks!

Inte bloggat, jag vet men jag har helt enkelt haft fult upp :-) ! Julafton, och mamma fyller år! Så har haft fullt upp att handla julklappar och presenter till mamma :-) Hehe.. Men jah! hoppas ni mår bra allihopa, Kram :-)

GOD JUL

♥God jul♥

Julklapps tips!

Mamma.
----------
Den bästa julklappen till sin mamma är:
----------------------------------------------
Ett fint halsband ! (armband funkar också jätte bra :-))
---------------------------------------------------------------
En perfym, som hon sagt att hon önskar sig eller hon tycker luktar gott!
----------------------------------------------------------------------------------
En mascara hon gillar och tycker e väldigt bra! 
--------------------------------------------------------
Eller någon fin ögonskugga från Make Up Store! :-)
-----------------------------------------------------------
Syrran.
---------
Den bästa julklappen till sin syrra är:
------------------------------------------
En perfym! (haha vem kunde ana de?)
---------------------------------------------
Ett snyggt armband eller som sagt ett halsband :-)
-----------------------------------------------------------
En snygg tröja som hon önskat sig länge!
-----------------------------------------------
Eller en snygg pjyamas :-)
-------------------------------
Eller ett jättefint iPhone skal :-)
-------------------------------------

Kommentera och fråga mig om vem ni vill ha julklapps tips åt! :-) // Phoebe <3

Hehe,lite ego bilder!


Det vart inte att jag köpte julkalppar. Så jag hade tråkigt och tog lite egobilder,haha :D
Jag har som ett rött munsår precis ovanför överläppen,så det ser ut som ett streck..
Jag glömmde att det var webblogg.se så jag skrev blogg.se på bilden altså,hoppas det inte gör något!
Hugs-n-kisses♥

To you,my friend!

Det här är till dig Phoebe!
Du är så jäkla värd det här inlägget(undantag för svordom).
Det blev lite konstigt när jag laddade upp bilden så allt kom inte upp,men..men.
Ska gå och fortsätta köpa julklappar nu,vet att det är i sissta sekunden,haha :)
Kram Ina♥

"Let it snow"

Gå in på google och sök på "Let it snow" så kommer ni få se att det faller ner snö och frost på skärmen..
Haha,det har kommit jätte mycket frost!
Aja bloggar mer imorgon..:)
Kram Ina♥

Varit i skolan.

Hej alla! Jag kom precis hem från skolan och det var rätt så kul, vi slutade 09:30 (ungefär) och det var nice ;)
Men nu ska jag åka iväg och shoppa julklappar åt mamma ♥ Har ni några tipps på vad man kan köpa? Kram Phoebe ♥♥

Två sommar bilder på mig!

Eftersom vår blogg är ny så tänkte jag att ni skulle få två sommar bilder på mig!♥
Godnatt åter igen :D

Godnatt ♥

Vet att Ina redan gjort ett godnatt inlägg men jag känner att jag också vill göra det :)  Så god natt på er alla sötnosar! Is nice to relax! ♥♥

Godnatt ♥


Tänkte att jag skulle ge er ett litet godnatt inlägg :) Men i alla fall idag var jag och köpte lite julklappar. Sen gjorde jag inte så mycket mer,Phoebe kom en stund och vi var inne lite på datorn o.s.v. Som sagt så kommer vi säljaegna hå accessoarer,kolla på inlägget nedan↓
Aja,blggar mer imorgon!
/Ina♥

VIKTIGT!!

Hej alla! Vi tänker eventuellt göra en egen design på hår accecoarer. D.s.v att vi kommer sälja egna hår accecoarer gjorda av oss, som ni snart kommer kunna beställa (OBS: Vi vet inte riktigt när vi kommer kunna börja sälja dom, men det får ta sin tid helt enkelt.)
Hoppas ni alla kommer ta del av detta :)
Kram Phoebe & Ina♥

Shoppat idag :)



He hej alla! varit med mamma idag och vi var ute och shoppade ''lite'' !! Jag köpte en sån där mössa med äkta päls, Lösnaglar och lösögonfransar i rosa och silver, Och jag blev väldigt nöjd.. sen så var jag på sushi/thai buffe´ med hela familjen! Super trevligt! Slutade väldigt tidigt idag så jag och mamma tänkte avsluta dagen med en shopping tur :) Men det var allt :) ha det så jätte bra alla sötnosar så hörs vi! kram // Phoebe

5 dagar kvar!

Japp, det är bara 5 dagar kvar till jul,helt otroligt! :D I alla fall,snart är det dags för läggdags så vi får se om det blir något inlägg imorgon eller nåt..♥ JUSSTE,ni vet ju säker inte så mycket om mig och Phoebe. Så vi kommer någ ses någon dag och göra ett inlägg som ni kommer lära känna oss lite mer :)
Och tack alla som besökte våran blogg idag,ni är så söta♥
/Ina

Det är vi två!

Jag och Phoebe min kompis driver den här bloggen! Vi kommer blogga i stort sätt om allt. Hoppas ni gillar det...♥

Vår nya blogg!♥

Japp,det här är vår blogg. Här kommer två bilder på oss :D

Ina♥

Phoebe♥

 


RSS 2.0