Shoppat idag :)



He hej alla! varit med mamma idag och vi var ute och shoppade ''lite'' !! Jag köpte en sån där mössa med äkta päls, Lösnaglar och lösögonfransar i rosa och silver, Och jag blev väldigt nöjd.. sen så var jag på sushi/thai buffe´ med hela familjen! Super trevligt! Slutade väldigt tidigt idag så jag och mamma tänkte avsluta dagen med en shopping tur :) Men det var allt :) ha det så jätte bra alla sötnosar så hörs vi! kram // Phoebe

Postat av: Clara

Hej,Gud vilka fina saker du köper!Och jag skulle vilja beställa från era hår accessoarer när ni kan..♥

2011-12-20 @ 20:16:51
Postat av: Phoebe

Hej! gud vad kul att du tycker att det jag köpte vad fint! :) Kommer också ta kort och lägga upp vad jag fick i jul klapp! skulle det va kul? ha det så bra// Phoebe♥♥

2011-12-20 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu