Home, sweet home!

Home, SWEET HOME! verkligen! Nu e jag äntligen hemma efter en lång dag! jag köpte faktiskt ingenting.. Var intee så sugen på att shoppa faktiskt. Har typ allt redan :P hahaha ... så stolt! att jag inte köpt ngt. hehe ;) men nu när jag kom hem så kände jag mig VÄLDIGT bak sugen! så jag bestämde att baka kärleks-mums! And im do it by my own!  Hahaha såå sjukt snygg bild jaa veeet! snyggt skärt också ;) Dom var rätt populära också! Här får ni en bild på dooom! mmmm.... ! <3


MINA!

Men asså -.-'' ! jag försökte få dom så hääär ju! asså jag e ett riktigt pro, Riiiiiiight?!
Hahahahhaha... Anywaaaaay! Nu måste jag vidare.. sry guys.. Men jag kommer blogga mer sen! i PROMISE YOU!
Hoppas ni får en bra fortsättning på dagen! PUSS OCH KRAM! //// Phoebe <3 ;)





Postat av: beundrare!

ASSÅ gud ni är dom bästa bloggarna bättre in foki o blondinbella och alla dom!! asså gud jag avgudarerni är coolasti världen!!

jag kommer aldrig sluta läsaerblogg och de kommer upp en kodgrej vad är koden snälla svara! man kan ta bort koden och läsa bloggen endå men jag vill inte bryta mot era regler om de finns några, snälla svara på bloggen i ett inlägg skulle bli skit glad!!

jag skulle bli överlycklig om ni skulle kunna!

Phoebe du är as cool och ina oxxå men har ni djur.nu isf vad heter ni där!? hoppas ni svarar!!



// ert största fan!!

2012-04-02 @ 14:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu