Lite shopping med inaaaaaa!! :)

Som sagt, jag var med ina en liten stund idag och vi gick och shoppade ansikst produkter, Ett ansikst vatten från L300 Och en ansikts peeling från GUNRY <33 Sååå nice! jag tycker det funkar as bra! så ina kände för att köpa det med. Jag rekomenderar stoooooort! snacka om att man känner sig freeeeeeesch! haha ;) men just nu sitter jag inne på facebook och chattar med  ina och andra. Ina och jag kommer ha en jätte fin bloppis snart och det e super snygga kläder. ABSOLUT inte lika barnsligt som jag la upp förut. Fy! ångrar! men aja.. Gjort e gjort!, right?!
Asså jag älskar att säga ''right?!'' haha ;) det kommer också vara en tävling snart ;) så där har ni ngt att se ifram emot! skulle jag göra iaf ;) Men nu måste jag sticka, LOOVAR ATT JAG BLOGGAR MER SEN!, Puss puss och kom ihåg
gör allt som kazoo gör! ;)
// Phoebe

Postat av: Inaaaaaaa! <33

HAHA, Kazoo, från Patarj eller? Och vi hade det super niceee idag <33

Kram

2012-03-29 @ 20:07:49
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: Tack!

Önskar er en awesome fredag! :D

2012-03-30 @ 01:03:07
URL: http://four.blogg.se/
Postat av: Phooooooooeebeeeeeee! <333

Tack carro,have a awezome week! <33 :D

2012-03-30 @ 09:01:59
Postat av: Phoebe

Ina! det hade vi värkligen! vi hörs, Puss och kram <3

2012-03-30 @ 17:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu