Inköööööp! :)

Hej alla, Kände att jag mådde lite bättre idag så jag och mamma åkte ut till stan. Kändes chill. Känns som om jag bara suttit still i en varm trong bur. Jag köpte jätte bra saker som jag älskar och som jag provat tidigare så jag vet att dom e bra :) Här kommer bilderna :



Älskar denna tröja. super skön och fin!
Lite orolig bara är att jag typ inte har några pengar kvar... haha men aja. ibland MÅSTE man faktiskt offra sig lite,Right?? Nu ska jag titta lite på tv, Dricka ngn himla actimel för jag har as ont i magen av medecinen. Fy!! Men det e ingen fara. Det kan man få av den så var inte oroliga ;)) Haha! Nej nu ska jag gå. Men förhoppningsvis så bloggar jag mer imorn... Eller senare ikväll.. :) Beroende på hur jag mår. Men ha det så bra alla små sockerbitar så hörs vi sen! (ps. ränderna på tröjan ser orange ut men dom e röda.) PUSSAR OCH KRAMAR // PHOEBE <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu