Sorry för RIJÄL bloggtorka :S

Hej alla fina läsare, som ni vet så har det vart en RIJÄL bloggtorka på sista tiden :S... Men iaf idag har jag vart med min kompis Emelie och vi åkte till bromma blocks och shoppade :) tänkte lägga upp lite bilder på vad jag köpt :)
Jag lovar! klänningen är mycket snyggare i värkligen och där har jag tights på mig så det var ju också en fördel varför den inte såg så snygg ut! :P Det var rea så den kostade 50:- :) och sen örhängerna kostade 10:- :P och solglasögonen 10:- Och sen så köpte jag igentligen 2 par ben värmare men dom orkade jag inte ta kort på :/ haha ! men dom var iaf likadana fast gråa. :) och dom kostade 10:- kr styck. sen så förr förra veckan då shoppade jag rijält! Ha det så bra, kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu