KOMMENTERA DETTA:

Hej alla söta läsare! nu är det så att jag undrar ifall ni vet någon bra sida där dom har bra telefoner (helst touch) för bra priser! För jag har faktiskt tröttnat på min mobil HELT, Dock är det inget fel på den men jag skulle vilja ha den lite mer stilrena coola varianten av mobil =) Och ni vet inlägget där jag skrev vilken färg ni tyckte på samsung S5230, Och nu har jag checkat runt lite och frågat kompisar och dom värkar tycka att den bara är skit... -.-'' så jag har faktiskt ingen aning vad jag ska göra nu.. men kom GÄRNA med ideer och mkt mer :) Ha det så jätte bra,
kram!♥ // By Phoebe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu