Dagens outfit :D


Hej alla sötisar, Jag ville bara säga att detta är ''dagens outfit'' Det består då alltså av en riktigt snygg kofta från H&M, sen ett vanligt svart linne från H&M :P, Sen så mina underbara leopard tights från JC :P och sen så sist men inte minst, min underbara mössa med äkta päls boll ^.^ !! Men idag ska jag åka iväg med min bror Alexander och äta lunch! det kommer bli kul :) Nu kommer en bild på min lilla älsklings outfit. haha han fick designa bilden!
Men det var allt för den här gången! :) Ha det så bra! pussar! //Phoebe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu