Efter som att ingen värkar va intresserad, så sätter jag lägre priser. :P


Jätte fin tröja och på tröjan står det: ''Im the queen of the party'' (Har dock aldrig använt den) 10 kr + 10 frakt. :)
Stl: 152

Jätte fin tröja som jag aldrig använt. På tröjan står det: ''sunny malibu beach city sea gardens'' 15Kr + 10kr frakt.
stl: 140 :)

Jätte fin tröja som jag aldrig använt, Passade liksom inte mejj :) 15kr+10kr frakt.
Stl: 146/152

Super söt tröja som jag aldrig använt. På tröjan står det ''Shiny sweet star! All around the-world<3'' 10kr+10kr
Frakt!
Stl: 134/140

Jätte fint linne med en glittrig bambi på. Aldrig andvänt :) 15kr+10kr frakt.
Stl: 146/152

Jätte fin svart T-shirt som det står ''love my self'' på. Har aldrig använt den. fööööööööööörlåt för jätte dålig bild men jag hade jätte dåligt ljus i mitt rum osv...  20kr+10kr frakt!
Stl:146/152

Jätte fin tröja med lite coola tryck på :) har använt den EN gång men inte mer, tyckte att den inte var min stil riktigt. men den e jätte fin och inga fläckar eller hål, som vanligt :) 20kr+10kr frakt!
Stl: 146/142

Jätte fin märkeströja med märket ''billabong'' jätte fin tröja som jag använt EN gång :) 30kr+10kr frakt (tröjan är väldigt dyr i värkligheten så 70kr är INGENTING!) :)
Stl: L

Jätte fint vanligt LILA linne men på bilden så ser den blå ut :P men ett vanligt lila löst linne som jag använt EN gång 10kr+10kr frakt!
Stl: 150

Skit fina byxor som jag bara provat en gång, haha. Men dom är i jätte bra skick och kostar 25+10 frak!
Stl: 152

Jätte fina byxor i jätte bra skick! har bara provat en gång, Hahah :) Kostar 25kr+10kr frakt! :)
 Skriv hotmail så skickar jag inmormation men du måste ju också skriva vilken tröjja du vill ha :P <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu