Bloggtorka

Jag ber verkligen om ursäk. Jag har inte bloggat på superlänge. MEn ibland så har man bara inte haft lust att gå till datorn det första man gör,och ibland så har man helt enkelt fullt upp. Och jag vet att statistiken har sjunkt. Men om jag gör fler inlägg kan ni snälla stanna kavr då? Vad vore min och Phoebes blogg utan er? Ja,det kan man undra.
Det var nog bara det här jag ville. MEn jag tror nog Phoebe har detsamma. JAg menar,hon har nog också fullt upp och andra skäl.
Lovar att jag ska satsa nu!
Kramar //Ina♥
Ska gå och sova snart,så bilden passar in som vanligt.
Har ju använt den några gånger.

Postat av: Mila

Meh hallå??

Blogga ngn gång dåe!!!!

2012-01-22 @ 12:30:54
Postat av: Twotogether

Hej mila :) Hoppas du gillar vår blogg, men nu är det så att vi förklarade alldeles nyss att vi haft en bloggtorka och ber verkligen om ursäkt för det. Och självklart ska vi blogga! varje minut, Typ :) Haa det bra, vi på Twotogether.

2012-01-22 @ 21:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu