Some answers

Shoo! Jag är shit glad just nu! Kollade in statistiken och den har hjts super mycket. Det kanske var på tiden att jag skffade en ny design, who knows?  Men jag tänkte svara på some questions.

Maria :
Guud vilken fin design!!! Döör!♥♥ Jag läser verkligen eran blogg!

Svar: Åhh,blir så himla glad över din underbara kommentar! ♥♥ Tack så mycket.

Layla:
Hejsan! Jag undrar ifall ni kanske kan göra en design åt mig? Love yours!♥

Svar: Tack så mycket att du tycker om våran design!  Jag kan göra en design åt dig men då måste du länka vår blogg på din blogg osv.. Skriv bara i det här inlägget din blogg så fort som möjligt eller skicka mail till [email protected]! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu