Ny mobil! Yees! :D

Yees! ny mobil! im so happy! haha jag ska skaffa en ny mobil! har JAG bestemt! super glad och min fina bror ska fixa den till mig! so happy ;P Min data e helt knepp den har liksom typ damp so jag kan inte skriva som tre sista boksteverna XP derfor stavar jag skit konstigt!!!!! haha men den ser ut soher! haha
vet inte om jag ska skaffa en vit eller svart.. men det blir troligtvist en vit. Men Ina har iaf den svarta! so den verkar rett bra! (HAHA asso aaaaaah vad jag stor mig po min data) Hahaha... Iaf! tenkte g;ra en smink vidio imorn kanske efter som att jag kommer stanna hemma fron skolan for jag e jette sjuuuk! uuuusssscchhh! vad har hent igentligen? har typ ogoninflemation! fyy. mor doligt. Men nu ska jag tare chill och kolla po film med mina elskling till lillebror! Och juste, Om ngn av er har en son eller bara vet att den e bra kan vell skriva och beretta vad ni tycker :) och kommentera gerna ockso vilken ferg ni tycker jag ska ta :) Nej nu moste jag go. (psssssssst jag bloggar mer sen :) haha?) puss //Phoebe <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu