Funderar.. Haha :)

Hej hej alla läsare! just nu sitter jag och kollar lite på hollister och typ shoppar på internet.. Ska kanske åka in till hollister i veckan med mamma!! <3 Jätte mysigt ^.^ !! men jag har värkligen börjat fundera... Jag tyckte typ hela tiden att jag ville ha nya kläder och smink osv, men jag har faktiskt tänkt på saken! jag har allt redan ! jag har sjukt mycket smink,kläder,skönhetsprodukter ;P Skor och allt det där! <3 Jag verkligen älskar det jag har och tycker att jag borde spara till något mer vettigt! typ.. Jag vet inte :P haha! Men jag undrar om ni verkligen läser den här bloggen mer :( För asså det börjar bli mindre populäritetom ni fattar... Får blogga mer sen, Kram phoebe <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu