Chillar framför Tv:en <3

Gash, Efter en lång dag förtjänar man alltid att chilla lite! haha just nu sitter jag och kollar på ngt typ forskar program som e skit spännande! det handlar typ om en tjej som typ forskar om vem som e hennes riktiga föreldrar.. :) As bra! men aja, sitter i min onepiece och känner mig som ett fetto :P haha, asså gud.. har aldrig ätit så här mycket godis i hela mitt liv.. måste sluta nuu! haha men bara för i kväll. :) ska hoppa in i dushen nu, jag vet lite sent men jag måste.. här kommer en ego pic <3 Kram phoebe  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu