Svar till en mycket gullig beundrare! <3

Haha hej gmn! Gud vad kul att du är vårat största fan!
Kodgrejen kommer även upp när jag går in på min EGNA blogg. Men jag ska be ina att ta bort den för jag e inte direkt ett PRO när det gäller sånt med bloggar. Haha! Men iaf du bryter absolut inte mot några regler för jag tror att vi inte ens har några :P :3 Hahah, Men iaf, Tipsa vänner ! bloggar! Kommentera ! ALLT! skulle upskatta det så sjukt mycket om du tipsade :) Men du undrade ifall vi har några djur, Jag (Phoebe) Har en Hamster som heter Muffin
Sen så har jag 2 hundar, den ena heter Dexter och den andra heter Lucas! :) Sen ett bi som heter göran! Haha dreev! :) Men fortsätt läsa vår blogg och tippsa alla du ser :P Haha eller? Men nu måste jag gå, Vi hörs sötis, Puss och kram Mvh Phoebe :))) <3

Postat av: jagggg!!!

djur.nu är en sida!!

2012-06-10 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu